Headlines
Loading...
Mirceal Xiaomi Tool v1.56

Mirceal Xiaomi Tool v1.56

Mirceal Xiaomi Tool v1.56 

Version 1.56 (2 April 2021)

--------------------------------------------------

Reinvented Update By Miracle Team
 
Add MTK Disable Auth Support
Xiaomi Redmi Note 8 Pro (Beta)
Xiaomi Redmi 6A
Xiaomi Redmi 6
Xiaomi Mi Play
Xiaomi Redmi 10X 4G
Xiaomi Redmi 9 Prime
Xiaomi Redmi Note 9
Xiaomi Redmi 9A
Xiaomi Redmi 9C
===========================================================
2. Add Oppo Realme New Mobile Factory Reset (Meta Mode)
3. Improve Oppo EMMC Factory Reset (Meta Mode)
4. Add Oppo Android 11 Factory Reset (Meta Mode)
5. Fix Some Bugs.
===========================================================
Miracle Xiaomi Tool Complete Xiaomi Features

[X] Miracle Xiaomi Tool v1.56 (Login Edition)
Note: Add 21+ No Need Authorized Model

==========================================================
1. Add MTK CPU MT6885/93/53/73 support
2. Add Xiaomi Redmi 9 (Prime) MTK CPU Sppport (No Need Credit)
3. Fix some bugs
=============================================================

 21+ No Authorized Model (beta)
Xiaomi Mi 10 5G (umi)
Xiaomi Mi 10 Pro 5G (cmi)
Xiaomi Mi CC9 (Pyxis)
Xiaomi Mi CC9e (laurus)
Xiaomi Mi CC9 Pro (tucana)
Xiaomi Mi Poco X2 (phoenix)
Xiaomi Mi Pad 4 Plus (clover)
Xiaomi Mi Pad 4 (clover)
Xiaomi Mi Mix 3 5G (andromeda)
Xiaomi Mi A3 (bamboo)
Xiaomi Mi 9 SE (grus)
Xiaomi Mi 9 Pro 5G (crux)
Xiaomi Redmi 9 (Prime)
Xiaomi Mi 8 Pro (equuleus)
Xiaomi Mi 8 SE (sirius)
Redmi 8 (olive)
Redmi Note 8 (ginkgo)
Redmi Note 8T (willow)
Redmi Note 7 (lavender)
 

 Download

0 Comments: